Rebranding Golden Tulip Międzyzdroje Residence
GTMR, nasz stały klient, zmienił w połowie 2018 roku swoje logo. Koniecznością stała się więc kompleksowa wymiana materiałów informacyjno-marketingowych, którymi dysponował obiekt, a także dostosowanie ich do nowego brand booka oraz identyfikacji wizualnej opracowanych przez zagraniczną centralę właściciela obiektu.
W ramach tego zadania koordynowaliśmy tłumaczenie, projektowanie oraz produkcję:
-
nowych informatorów hotelowych
-
ankiet dla klientów
-
etui na klucze magnetyczne
-
hotelowego menu
-
listownika
-
notesów
-
różnego rodzaju papierowych zawieszek – na drzwi, parkingowych, itp.
-
wizytówek
-
plakatów informacyjnych
-
arkuszy zleceń usług hotelowej pralni
-
compliment cards
-
przepustek
-
stopek mailowych
W tym przypadku szczególne uznanie klienta zdobyła praca naszego copywritera, który doskonale dostosował treść komunikatów zaproponowanych przez centralę właściciela obiektu do naszych polskich realiów. Wysoką ocenę zyskała również jakość wykonania poszczególnych elementów zamówienia – zarówno wykorzystanych materiałów, jak i naniesionego na nie druku, a także jakość prac graficznych, którymi wykazaliśmy się przy opracowywaniu nowych elementów w nawiązaniu do zmienionej identyfikacji wizualnej GTMR.