Marketing terytorialny
Od 2006 roku prowadzimy szereg projektów, których celem jest promocja miast, regionów czy kraju. W tym celu wykorzystujemy sprawdzone narzędzia oraz nowatorskie pomysły i rozwiązania. Starym się, żeby każda realizacja wyróżniała się innowacyjnością, pozytywnie zaskakiwała oraz wzbudzała zainteresowanie odbiorców i mediów.
Działania prowadzone są przy ścisłej współpracy z klientem, dzięki czemu dokładnie poznajemy jego potrzeby i jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązanie najbardziej efektywne w stosunku do założonego budżetu.
Przykładowe projekty:
- visitslovenia.pl – promocja Słowenii w Polsce, współpraca branży turystycznej, organizacja warsztatów
- Gmina Międzyzdroje – analiza, strategia, realizacja planu promocji miasta i gminy
- Prezentacji regionu Kujawsko-Pomorskiego na targach IMEX we Frankfurcie nad Menem.
- Eventy promocyjne dla miasta Bydgoszcz,
- kampania promocyjna na zlecenie powiatu Kamieńskiego