Słoweńska Organizacja Turystyczna “Feel Slovenia” – agencja rządowa, która promuje turystykę swojego kraju poza jego granicami po raz kolejny zleciła naszej agencji przygotowanie oficjalnej prezentacji oferty turystycznej Słowenii. Slovenian Workshop, bo tak nazywa się to wydarzenie, to spotkanie, na którym przedstawiciele polskich tour-operatorów, agencji i biur podróży poznają ofertę turystyczną, którą posiada ten nadadriatycki kraj.
Organizacja tego wydarzenia daje nam dużo satysfakcji – jest to dla nas kolejna sposobność do skoordynowania dużego międzynarodowego eventu, ale przede wszystkim dotyczy Słowenii – kraju który w “duszy nam gra”, który dobrze znamy i od wielu lat promujemy w Polsce (więcej: visitslovenia.pl). Bazując na naszym doświadczeniu i wiedzy dołożyliśmy wszelkich starań, aby zorganizować to wydarzenie na najwyższym poziomie.
Skrupulatnie, korzystając z przygotowanej przez nas bazy danych, szukaliśmy reprezentantów polskiej branży turystycznej, którzy mogą być zainteresowani Słowenią jako kierunkiem destynacji. Kontaktowaliśmy się z biurami podróży drogą listową, mailową i telefoniczną. Dzięki naszemu zaangażowaniu w ten etap organizacji wydarzenia, w dniu spotkania – 19 listopada 2019 roku w hotelu Regent w Warszawie, frekwencja dopisała. Przyjechali reprezentanci blisko 100 biur podróży!
Slovenian Workshop otworzył gość honorowy Pani Ambasador Słowenii JE Božena Forštnarič Boroje. Dla tegorocznych uczestników przygotowaliśmy prezentację, film oraz konkurs, które przybliżyły widzom ten jeszcze nie wszystkim znany region Europy. Pokaz został wyświetlony na dużym diodowym ekranie, dzięki czemu goście mogli na chwilę “przenieść się “ w urokliwe zakątki słoweńskiego krajobrazu.
Najważniejszym punktem Slovenian Workshop był warsztat turystyczny – indywidualne spotkania przedstawicieli blisko 20 słoweńskich regionów, atrakcji turystycznych i hoteli z przedstawicielami branży turystycznej z Polski.
Wydarzenie zakończyło się lunchem z nutą słoweńskich smaków. Szef kuchni Hotelu Regent przygotował dania inspirowane lokalną kuchnią Słowenii. Zwracamy uwagę na szczegóły – dostarczyliśmy unikalne produkty prosto ze Słowenii, m.in. olej z pestek dyni (Olejarnia Sredisce Ob Dravi) czy soli morskiej z ziołami z Izoli (Fina Isolana), tak aby dania były jeszcze lepsze! Goście mieli także możliwość degustacji win z trzech regionalnych słoweńskich winnic (Korenika & Moškon, Hlebec, Prinčič Wines).
Jesteśmy dumni, że po raz kolejny nam zaufano, powierzając realizację dużego międzynarodowego wydarzenia. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby odbyło się ono na najwyższym poziomie i liczymy, że relacje między polsko-słoweńską branżą turystyczną, których początkiem był tegoroczny Slovenian Workshop zaowocują dalszą satysfakcjonującą dla obydwu stron współpracą.