Podsumowujemy projekt „Śledź po Międzyzdrojsku”, który przez cztery ostatnie lata realizowaliśmy w jednym z najpopularniejszych polskich kurortów. To przykład agencyjnych działań marketingowych 360°.
Pomysł realizacji projektu, który z jednej strony kończyłby sezon turystyczny w Międzyzdrojach przedstawiliśmy władzom miasta w ramach stałej obsługi marketingowej. Wspólnie z Urzędem Miasta i Gminy Międzyzdroje opracowaliśmy szczegóły i w 2014 roku rozpoczęliśmy działania idealnie wpisujące się w naszą strategię agencji marketingowej 360°.
Ostateczny pomysł zakładał organizację w każdą pierwszą lub drugą sobotę września Pikniku Rodzinnego otwartego zarówno dla mieszkańców, jak i turystów przebywających w Międzyzdrojach. W programie różnego rodzaju atrakcje, sporo kulinariów, prezentacje lokalnych stowarzyszeń i fundacji oraz punkt główny imprezy: konkurs na najlepszy przepis na śledzia po międzyzdrojsku. Wyboru dokonywało jury w trzyosobowym składzie: burmistrz, jeden z turystów wybierany z widzów oraz gwiazda popularnych programów kulinarnych, szefów kuchni albo kulinarnych blogerów. Rolę tych ostatnich pełnili: Jan Kuroń, David Gaborioud, Marietta Marecka, Agata Jędraszczak. Zwycięski przepis każdorazowo trafiał do menu lokalnych restauratorów. Można je też oglądać na platformie youtube, gdzie wrzuciliśmy wideo-instrukcje ich przyrządzania.
Od 2014 roku agencja marketingowa Green House zorganizowała 5 kolejnych Pikników Rodzinnych. Zaczęliśmy od opracowania logotypu projektu oraz stworzenia layoutu graficznego, który co roku trafiał do mediów i był wykorzystywany w materiałach promocyjnych. Pracowaliśmy nad programem każdego z tych eventów oraz przy realizacji, brandingu i promocji w mediach społecznościowych oraz współpraca z regionalną rozgłośnią Polskiego Radia w Szczecinie.
Przez ten okres w każdym z naszych pikników udział wzięły setki widzów. Były atrakcją zarówno dla dorosłych, jak i najmłodszych. Dla nas i naszych klientów są jednak najlepszym przykładem strategii marketingu 360° leżącej u podstaw działań naszej agencji.