Niesamowita nadmorska okolica, doskonałe plenery i miejsce, w którym kreatywne inspiracje same wpadają głowy – Seaside Park Hotel.
Seaside Park Hotel, to zupełnie nowy obiekt w Kołobrzegu, z którym mieliśmy okazję współpracować w zakresie marketingu 360 stopni.
Jakie wyzwania postawił przed nami klient?
Absolutnie mocną stroną Seaside Park Hotel jest idealna spójność każdego z elementów. Architektura hotelu i nowoczesny “morski” design wnętrz pod minimalistycznym, nowoczesnym brandem. Nie ma tu nic przypadkowego.
W opracowanym przez nas dla klienta corporate identity chcieliśmy tę charakterystykę zachować, rozwinąć, pójść o krok dalej. Właśnie tak powstał kolejny element CI: logotyp hotelowej restauracji “On the Wave Restaurant”.
Konsekwentnie, według zaprojektowanego przez nas key visuala, stworzyliśmy materiały reklamowe dla hotelu: wizytówki, ulotki gości i do pokojów, znakowanie terenu obiektu. Przez cały czas czuwaliśmy nad ich realizacją.
Seaside Park Hotel wyróżnia oferta, która dobrze wyczuwa zmieniające się oczekiwania gości. Menu z propozycjami dla wegetarian, wegan i alergików, warunki do uprawiania modnych dziś sportów typu wspinaczka, nowoczesne pokoje do zabaw dla dziećmi, gdzie można zagrać na Xboxie.
Komunikację opracowaliśmy tak, by trafić do każdej z tych grup. Kampanie prowadzone na Facebooku, pomoc koncepcyjna w budowie strony www oraz dobór i zakup mediów – zadbaliśmy o to, by przekaz zbudowany na języku korzyści dotarł do jak najpełniej do grupy docelowej.
Działania marketingowe dla Seaside Park Hotel:
- kreacja: corporate identity logotyp restauracji, kampanie SM
- wsparcie marketingowe: projekty i druk materiałów reklamowych
- komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna: znakowanie obiektu, reklamy przestrzenne
- tłumaczenia
- doradztwo: strona www
- planowanie i zakup mediów