Już po raz drugi, na zlecenie Słoweńskiej Organizacji Turystycznej, mieliśmy zaszczyt organizować oficjalną Prezentację Oferty Turystycznej Słowenii. Nasz workshop odbył się w warszawskim Hotelu Grand Mercure i ponownie cieszył się dużym zainteresowaniem wśród krajowych przedstawicieli branży turystycznej.
Już pierwsza próba zainteresowania Słowenią przedstawicieli polskich biur podróży w 2016 roku okazała się strzałem w przysłowiową dziesiątkę. Dlatego, na zlecenie Słoweńskiej Organizacji Turystycznej, mieliśmy zaszczyt zorganizować drugą edycję tej imprezy. W końcu zielona Słowenia ma do zaoferowania wiele walorów przyrodniczych i kulturalnych. Jest to jedyny kraj w Europie, który łączy Alpy z Morzem Śródziemnym, Kotlinę Panońską z regionem Kras. To także kraj nastawiony na turystów i bardzo o nich dbający. Dzięki temu branża turystyczna generuje co roku ok. 12 proc PKB Słowenii.
Oficjalna Prezentacja Oferty Turystycznej Słowenii odbyła się 26 października 2017 roku, w salach konferencyjnych warszawskiego Hotelu Grand Mercure. Stronę słoweńską reprezentowali przedstawiciele STO, kilkunastu przedstawicieli słoweńskiej branży, m.in.: hoteli, term i linii lotniczej Adria oraz gość honorowy – Robert Krmelj , Ambasador Słowenii w Polsce.
Na zaproszenie agencji Green House nasz Workshop odwiedziło łącznie blisko stu przedstawicieli polskiej branży, przede wszystkim właściciele i menedżerowie biur podróży oraz touroperatorów, którzy przez cały dzień zawiązywali kontakty, współpracę i poszerzali swoją ofertę handlową.
Agencja Green House organizowała wydarzenie kompleksowo – od kwestii organizacyjnych i promocyjnych, przez zaproszenie gości, po szczegółowe podsumowania i analizy. To przykład realizacji założeń Marketingu 360°, które są wyznacznikiem działania naszej agencji.
Poniżej relacja foto i video.