Od jesieni 2018 r. agencja Green House współpracuje z Anną Popek, dziennikarką i prezenterką telewizyjną.+
Pierwsze nasze spotkanie odbyło się podczas współorganizowanego przez agencję Green House Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach w 2017roku. Na zlecenie Anny Popek przygotowaliśmy analizę stron internetowych polskich celebrytów i konferansjerów, a także audyt jej ówczesnej witryny. Jesienią spotkaliśmy się ponownie i przedstawiliśmy naszą koncepcję strony – one page, prosta witryna skupiona na ofercie z dużymi i efektownymi zdjęciami.
Tak też, jesienią ubiegłego roku, rozpoczęliśmy stałą współpracę z Anną Popek, dziennikarką i prezenterką telewizyjną, która w pierwszym etapie sprowadzała się do stworzenia nowej strony internetowej. Uaktualniliśmy więc wszystkie treści, zorganizowaliśmy nową sesję fotograficzną, w końcu wybraliśmy zdjęcia i opracowaliśmy nowy projekt graficzny strony oraz bloga. Do dziś zoptymalizowaliśmy stronę pod kątem wyszukiwarek (SEO), a także stale monitorujemy efekty naszej pracy.
Drugim etapem było nawiązanie ściślejszej współpracy w formie managementu artystki. I tak, również jesienią 2017 r., agencja Green House oficjalnie rozpoczęła obsługę artystki polegającą na promocji jej wizerunku, tworzeniu materiałów promocyjnych oraz opiece nad jej kalendarzem imprez i wydarzeń.