18 marca 2018 roku Agencja Marketingowa Green House zorganizowała IV. edycję Targów Aranżacji i Wyposażenia Wnętrz. Impreza odbyła się w Hali Sportowo-Widowiskowej „Łuczniczka” w Bydgoszczy.
W przypadku tego projektu do zadań Green House należała kompleksowa organizacja wydarzenia – od promocji imprezy w mediach społecznościowych oraz lokalnych mediach radiowych i prasowych, przez pozyskiwanie wystawców, po obsługę wydarzenia w trakcie jego trwania.
Impreza odbyła się w niedzielę, 18 marca 2018 r., i ponownie zgromadziła tłumy bydgoszczan, którzy mogli oglądać ofertę ponad 50 wystawców uzupełnioną o ofertę gastronomiczną, lokalnych kawiarni serwujących kawę oraz pokaz najnowszych modeli mercedesa, w tym premierowe wydanie modelu cls. W odróżnieniu od poprzednich edycji w tym roku: powiększyliśmy przestrzeń wystawienniczą oraz strefę design, zwiększyliśmy liczbę wystawców i wydzielimy strefę antyków.
Nasze wydarzenie jest jedynym tego typu w regionie. Dzięki szerokiemu wachlarzowi prezentowanych produktów i usług, profesjonalnej kampanii reklamowej targi odwiedziło już łącznie tysiące bydgoszczan oraz mieszkańców okolicznych miejscowości. Natomiast ich lokalizacja – w przestronnej hali „Łuczniczka” – gwarantuje, że każdy z wystawców może pokazać swoje produkty w komfortowej i nieograniczonej metrażem formie.
Przypominamy, że ideą targów jest możliwość przedstawienia kompleksowej oferty dla osób wyposażających wnętrza w nowe: podłogi, farby ścienne, tapety, płytki, armaturę łazienkową, oświetlenie, meble do każdego pomieszczenia, czy różnego rodzaju elementy dekoracyjne. Jako organizatorzy oferujemy nie tylko profesjonalnie zorganizowaną imprezę, dużą liczbę odwiedzających, ale również atrakcyjne warunki uczestnictwa.
Więcej zdjęć na targi-bydgoszcz.pl