Green House zrealizował kolejny, tym razem nietypowy projekt marketingowy polegający na połączonej promocji Słowenii oraz nowego modelu mercedesa v-klas.
W drugiej połowie marca 2018 roku agencja Green House, wspólnie z bydgoskim dealerem mercedesa firmą Auto Frelik oraz portalem Visitslovenia.pl, zorganizowała wspólny projekt cross marketingowy. Akcja polegała na promocji nowego modelu v-klas i Słowenii w formie relacji z podróży samochodem po Słowenii.
Forma ta pozwoliła na szeroką promocję obu marek w internecie oraz dedykowanych portalach społecznościowych. W trakcie pięciu dni uczestnicy wyprawy odwiedzili najpiękniejsze miejsca w Słowenii fotografując w ich lokalizacjach samochód. Krótkie, dzienne relacje z wyprawy, opisujące walory turystyczno-kulinarne odwiedzanych miejsc, umieszczane były na portalach Facebook.com oraz Instagram.com. Wszystkie wpisy oznaczono stosownymi hasztagami, w tym hasłem głównym: #MercedesemNaPlanice.
W trakcie pięciodniowej wyprawy podróżnicy odwiedzili kilkanaście wizytówek Słowenii, jak winnice, termy, wybrzeże Adriatyku oraz Dolinę Planica, gdzie wzięli udział – w formie obserwatorów – w konkursie Pucharu Świata w lotach narciarskich.
Łącznie, w trakcie wyprawy powstało sześć krótkich relacji oraz dwa mniejsze wpisy, w tym relacja wideo, które tylko za pośrednictwem portalu Facebook.com dotarły do blisko 60 tysięcy jego użytkowników. Natomiast finałem i swoistym podsumowaniem projektu była zbiorcza relacja w formie obszernego tekstu z licznymi fotografiami ilustrującymi wyprawę, która została opublikowana na blogu go2slovenia.pl.