Funkcjonalność, dbałość o detale i nietuzinkowe rozwiązania – nawet zlecenie na realizację gadżetów reklamowych może być wyzwaniem.
Tym razem nasza agencja otrzymała zlecenie z Bydgoskiego Centrum Targowo-Wystawienniczego. Zadanie polegało na produkcji i dostawie kilku tysięcy gadżetów reklamowych: notesów, teczek, kubków, smyczy, pen drive’ów, toreb papierowych i materiałowych, podstawek do telefonów komórkowych, etui ochronnych na karty bankomatowe oraz – na deser – cukierków reklamowych. I choć cel oraz przeznaczenie gadżetów były już znane, to klient dał nam możliwość pracy nad projektami, a także wolną rękę przy wyborze materiałów.
A ponieważ tylko dobrze dobrane gadżety równocześnie promują markę i stanowią wsparcie sprzedaży, to do zamówienia podeszliśmy z wyjątkowym skupieniem. Do tego wszystkie projekty musiały być spójne z identyfikacją wizualną BCT-W, a same gadżety – spełniać wysokie standardy stawiane przez klienta.
Zadanie zaczęliśmy od wyboru najwyższej jakości materiałów. Potem były prace projektowe, a na koniec znakowanie gadżetów. Podczas tych ostatnich prac postawiliśmy na szczególna dbałość na detale. Nadruki na kubkach były więc nanoszone ręcznie, za pomocą kalki ceramicznej, i dopiero potem kubki wypalano w piecach. Do produkcji toreb materiałowych wykorzystaliśmy w 100-procentach bawełnę ekologiczną, a w przypadku etui ochronnych wykorzystaliśmy nowinkę technologiczną w postaci specjalnego, warstwowego materiału blokującego fale RFID z certyfikatem TÜV, który jest cieńszy i trwalszy od materiałów aktualnie stosowanych przy produkcji tego typu blokerów fal.
Blisko dwa miesiące wytężonych starań przyniosły jednak efekt w formie eleganckich, ale przede wszystkim funkcjonalnych gadżetów.