Od kilkunastu lat nasza agencja z sukcesem obsługuje hotele. Doświadczenie, jakie zbieramy od powstania agencji, czyli praktycznie od 2000 roku, sprawia, iż naszym klientom tego sektora nie tylko projekt czy druk materiałów, ale również know-how.
Dlaczego tak ważna jest nasza wiedza, którą zdobyliśmy realizując kilkaset zleceń dla obsługiwanych przez nas obiektów? Po pierwsze, nasze działania są kompleksowe, czyli przygotowujemy również koncepcje ofert specjalnych czy otwarcia na nowe formy sprzedaży usług hotelowych, gastronomicznych i MICE.
Wiemy, co materiały powinny zawierać, jaki format powinny mieć tak, aby były praktyczne. Jaki surowiec użyć, aby materiał wyglądał elegancko, a z drugiej strony był możliwie odporny. Posiadamy kilkadziesiąt unikalnych wykrojników (m.in. na zawieszki, etui do kart kluczy), co obniża koszty oraz skraca czas realizacji. Potrafimy oszacować, jakie ilości materiałów będą potrzebne.
W naszym portfolio znajdują się realizacje w zakresie projektowania oraz realizacji komunikatów zarówno wewnętrznych (numery na drzwi, tabliczki informacyjne, drogowskazy), jak również zewnętrzne (pylony, kasetony, totemy).
Jedną z naszych ostatnich realizacji jest obsługa sieciowego hotelu FourPoints by Sheraton. Ten hotel**** mieści się w biznesowej dzielnicy Warszawy. Jesteśmy dumni z tego, że zarządzający obiektem zaufali nam i wspólnie możemy pracować. Nasza współpraca z hotelem rozpoczęła się na etapie budowy i trwa nieprzerwanie już w trakcie funkcjonowania.
Warto dodać, iż wyżej wymienionych zakresów wspieramy obiekty w realizacji programów aktywizujących sprzedaż – zarówno jeżeli chodzi o sprzedaż noclegów, usług gastronomicznych czy wellnes&spa.