Na zlecenie spółki Tech-Mat zorganizowaliśmy nasz drugi w 2019 roku event. Były to targi, konferencja szkoleniowa oraz tradycyjny Bal Piekarza i Cukiernika, które odbyły się 11 stycznia w bydgoskim Hotelu City.
Tech-Mat to stały klient naszej agencji, który jest z nami już od 12 lat. Tradycyjnie, co dwa lata powierza więc nam organizację targów połączonych z konferencją szkoleniową i balu – dwóch imprez, które zwyczajowo odbywają się w jednym miejscu, jednego dnia, i które pozwalają w wygodny sposób poznawać się klientom oraz dostawcom naszego zleceniodawcy. W tym roku była to już 5. edycja tej wielkiej imprezy.
Event odbył się w piątek, 11 stycznia 2019 roku, w bydgoskim Hotelu City, który niemal w całości został przez nas zaadoptowany. Tylko na potrzeby targów wyznaczyliśmy dwie strefy prezentacji – w dwóch połączonych pomieszczeniach na piętrze oraz w hotelowym lobby. Obie strefy zostały wyposażone w zabudowę targową, sprzęt multimedialny, a także zostały ze sobą skomunikowane.
Integralną częścią targów była także specjalnie na ten cel zaaranżowana przestrzeń do prezentacji poszczególnych wystawców. W tym przypadku postawiliśmy na profesjonalną scenotechnikę z ekranem złożonym z paneli diodowych P3 o wymiarach 4,5 na 2,5 metra, estradowym nagłośnieniem JBL i oświetleniem. Do tego strefę pokazów wyposażyliśmy w dwie kamery, które na żywo relacjonowały prezentację na monitorach rozstawionych w hotelu. W tej samej przestrzeni zorganizowaliśmy Festiwal Pączka i Faworka, w ramach którego odbyła się konferencja z prezentacjami szkoleniowymi dedykowanymi produktom i asortymentowi wykorzystywanemu rzez piekarzy i cukierników przed tłustym czwartkiem.
W ciągu ledwie dwóch godzin po zakończeniu targów cała przestrzeń targowa została uprzątnięta i zaaranżowana na event, który zgromadził blisko 490 uczestników. Oczywiście był catering oraz występy dwóch artystów – zespołu Emotion Band oraz Rafała Brzozowskiego, autora m.in. hitu „Tak blisko”. Całe wydarzenie wcześniej zostało w całości zaplanowane i wyreżyserowane oraz było transmitowane zarówno na dużym ekranie, jak i na mniejszych monitorach. Podczas balu rozdaliśmy także nagrody w konkursie organizowanym z myślą o tłustym czwartku. Były to m.in. pobyty w Słowenii ufundowane przez portal visitslovenia.pl oraz vouchery zakupowe na towary z asortymentu naszego zleceniodawcy.
Agencja Green House działa na rynku od kilkunastu lat i ma za sobą setki zrealizowanych eventów zarówno w Polsce, jak również w Niemczech, Słowenii czy Austrii. Jako agencja marketingowa 360° realizowaliśmy wydarzenia, które z założenia miały być imprezami jednorazowymi po imprezy, które również były elementami strategii marketingowej, a od lat odbywają się już cyklicznie. W tym zakresie organizujemy m.in. koncerty, imprezy sportowe, eventy promocyjne, premiery produktów, jubileusze firm. Ważne miejsce w naszym portfolio zajmują imprezy targowe. Dodajmy też, że jesteśmy jedyną agencją w woj. kujawsko-pomorskim, która dysponuje panelami diodowymi P4, z których możemy budować ekrany nawet o powierzchni 180 metrów kwadratowych.