Już kolejny rok z rzędu agencja marketingowa Green House pracowała przy Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach. Była to 24. edycja wydarzenia i w tym roku odbyła się w dniach 4-6 lipca 2019 r.
Tradycja Festiwalu Gwiazd w Międzyzdrojach jest podtrzymywana już od 1996 roku, gdzie pierwszy raz doceniono kunszt artystów. Obecnie w Alei Gwiazd znajduje się blisko 200. odcisków dłoni sław, a w tym roku do tego grona dołączyło kolejnych 8 artystów (m.in. Anna Gornostaj, Sławomira Łozińska, Mikołaj Roznerski, Krzysztof Tyniec czy Krzysztof Gosztyła).
Przygotowania rozpoczęliśmy już w październiku 2018 r. W tym roku naszym zadaniem było w szczególności pozyskanie partnerów m.in. Totalizator Sportowy (marka Lotto), patronatów medialnych (m.in.Telewizja Polska S.A., Polskie Radio S.A.) wraz z obsługą dziennikarzy podczas festiwalu.
W tym roku po raz pierwszy nasza agencja miała zaszczyt współpracować przy scenariuszu oraz reżyserii najważniejszego punktu wydarzenia jakim jest uroczysta “Gala Odciśnięcia Dłoni”. Do naszych zadań należało również przygotowanie materiałów promocyjno-informacyjnych przy współpracy ze słynnym artystą panem Andrzejem Pągowskim, autorem ponad 1000 plakatów promujących m.in. filmy, wydarzenia.