Zanurz się w Bydgoszczy

28-30 września 2025 | Study Tour dla branży MICE i Incentive
Poznaj szczegóły!

Bydgoszcz zaskakuje

Zanurz się w Bydgoszczy – mieście, które coraz śmielej zaznacza swoją obecność na mapie destynacji MICE w Polsce.

W dniach 28-30 września, Bydgoska Lokalna Organizacja Turystyczna (BYLOT) wraz z Bydgoszcz Convention Bureau, we współpracy z agencją Green House, zaprasza przedstawicieli agencji incentive, meeting plannerów i touroperatorów na wyjątkowe wydarzenie. Study Tour poświęcone odkrywaniu potencjału miasta w kontekście organizacji wyjazdów firmowych, eventów i programów motywacyjnych.

Patronat nad wydarzeniem objęło SITE Poland.

Dołącz do nas!

w

Networking

Prezentacje lokalnych partnerów

Kulinaria regionu

Lokalizacje konferencyjne

Bydgoszcz zaskakuje – łączy nowoczesną infrastrukturę z urokliwą architekturą, bogatą historię z dynamicznie rozwijającą się sceną eventową, a lokalną gościnność z profesjonalizmem usług na najwyższym poziomie.

Podczas trzydniowego Study Tour uczestnicy poznają najciekawsze lokalizacje konferencyjne i incentive, odkryją wyjątkowe atrakcje, doświadczą klimatu miasta z perspektywy, która inspiruje i pobudza do działania.

To idealna okazja, by w praktyce przekonać się, jak wiele do zaoferowania ma Bydgoszcz dla branży spotkań. W programie – networking, prezentacje partnerów lokalnych, zwiedzanie obiektów oraz aktywności zaprojektowane z myślą o profesjonalistach poszukujących nowych, nieoczywistych kierunków.

Udział w Study Tour jest bezpłatny.

Liczba miejsc jest ograniczona.

Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość selekcji zgłoszeń w celu zapewnienia odpowiedniego profilu uczestników.

Co w programie?

Podczas 3-dniowego programu uczestnicy:

  • odwiedzą kluczowe lokalizacje konferencyjne i incentive (m.in. Młyny Rothera, Filharmonia Pomorska),
  • wezmą udział w networkingowych spotkaniach i kolacjach w unikatowych sceneriach,
  • odkryją uroki „Bydgoskiej Wenecji” podczas rejsu po Brdzie,
  • poznają kulinarne oblicze regionu podczas degustacji i wspólnego gotowania z lokalnym szefem kuchni,
  • doświadczą wyjątkowej atmosfery miasta, w którym muzyka i kultura tworzą niepowtarzalny klimat.

Agenda Study Tour w Bydgoszczy

Dzień 1 – Niedziela | Smak lokalności i networking

  • 12:00–17:30 – Przyjazd uczestników do Bydgoszczy, zakwaterowanie w hotelach Qubus i Mercure
  • 19:00 – Kulinarne powitanie w Park Hotel:
    • wspólne gotowanie z lokalnym szefem kuchni
    • degustacja regionalnych alkoholi i wine pairing
  • 21:30 – Powrót do hotelu / nieformalny networking przy drinku

Dzień 2 – Poniedziałek | Odkrywanie potencjału MICE

  • 08:00 – Śniadanie w hotelu
  • 09:00–13:45 – Spacer z przewodnikiem po centrum i wizyty w obiektach MICE:
    Młyny Rothera, Monka, Mercure, City Hotel, Qubus
  • 14:00–15:00 – Networking lunch na statku po Brdzie – „Bydgoska Wenecja”
  • 15:00–18:30 – Zwiedzanie kolejnych lokalizacji:
    Słoneczny Młyn, Akademia Muzyczna, BCTW
  • 20:30 – Kolacja w wyjątkowej scenerii

Dzień 3 – Wtorek | Inspiracje kulturalne

  • 08:30 – Śniadanie w Bromberg Cafe
  • 10:00 – Spacer muzyczny i kulturalny: Filharmonia Pomorska, Dom Muzyki, szlak pomników muzycznych
  • 13:00 – Lunch w Gdańska 14 – smaki regionu w eleganckiej odsłonie
  • Po 14:00 – Wyjazd uczestników

28-30.09.2025

Patroni i Partnerzy

Zadanie publiczne „Kompleksowe wdrożenie produktów turystycznych o wysokiej konkurencyjności gwarantowanych Marką Turystyczną Bydgoszcz na podstawie Strategii rozwoju markowych produktów turystycznych oraz Strategii marki turystycznej Bydgoszczy”, dofinansowano ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki zgodnie z umową nr 2025/0004/2770/UDOT/DT/BP/IS z 23.05.2025