Marketing terytorialny

Słowenia z pierwszej ręki – visitslovenia.pl

Agencja Marketingowa Green House jest właścicielem portalu visitslovenia.pl – największego źródła informacji o Słowenii w języku polskim.  Serwis pojawił się w Internecie w kwietniu 2011 roku. Prace nad portalem trwały prawie 3 lata.

Z serwisu visitslovenia.pl można dowiedzieć się m.in.: o atrakcjach turystycznych kraju, jego bazie noclegowej czy polecanych atrakcjach. Każdy odwiedzający znajdzie tu mnóstwo informacji praktycznych, dotyczących specyfikacji komunikacyjnych wewnątrz Słowenii, ułatwiających poruszanie się po niej. Wyjątkową funkcją serwisu jest możliwość bezpłatnego zaplanowania samodzielnej podróży.

Działalność mająca na celu spopularyzowanie Słowenii w Polsce, obejmuje również szereg innych inicjatyw, m.in.: organizację warsztatów dla przedstawicieli biur podróży, degustacji win słoweńskich, współpracę wybranych miast obu krajów (Międzyzdroje – Izola) czy produkcję filmu promocyjnego poświęconego Słowenii.

Portal tworzy zespół młodych ludzi z pasji do kraju położonego po słonecznej stronie Alp. Przyjacielskie relacje z mieszkańcami Słowenii jeszcze bardziej pomagają w odkrywaniu uroków „Europy w pigułce”.

Visitslovenia.pl w liczbach:

  • 520 000 odsłon stron portalu w 2016 roku
  • 170 000 użytkowników
  • 600 obiektów noclegowych w bazie
  • 450 zapytań o atrakcje i noclegi przesłanych przez użytkowników w roku 2016
  • ponad 100 sprawdzonych i rekomendowanych obiektów i atrakcji
  • 30% roczny wzrost ruchu na stronie