Marketing terytorialny

Od 2006 roku prowadzimy szereg projektów, których celem jest promocja miast, regionów czy kraju. W tym celu wykorzystujemy sprawdzone narzędzia oraz nowatorskie pomysły i rozwiązania. Starym się, żeby każda realizacja wyróżniała się innowacyjnością, pozytywnie zaskakiwała oraz wzbudzała zainteresowanie odbiorców i mediów.

Działania prowadzone są przy ścisłej współpracy z klientem, dzięki czemu dokładnie poznajemy jego potrzeby i jesteśmy w stanie zaproponować rozwiązanie najbardziej efektywne w stosunku do założonego budżetu.

Przykładowe projekty:

  • visitslovenia.pl – promocja Słowenii w Polsce, współpraca branży turystycznej, organizacja warsztatów
  • Gmina Międzyzdroje – analiza, strategia, realizacja planu promocji miasta i gminy
  • Prezentacji regionu Kujawsko-Pomorskiego na targach IMEX we Frankfurcie nad Menem.
  • Eventy promocyjne dla miasta Bydgoszcz,
  • kampania promocyjna na zlecenie powiatu Kamieńskiego