Aktualności

Targi Nieruchomości & Budowa Domu 2022

Agencja Green House po raz kolejny przygotowała stoisko podczas targów mieszkaniowych dla swojego stałego klienta, czyli spółki Budlex. Tym razem wsparliśmy naszego klienta w zaprezentowaniu się podczas Targów Nieruchomości & Budowa Domu + Home Design w Hali...

Visit Slovenia workshop 2022

W ramach stałej współpracy ze Słoweńską Organizacją Turystyczną Feel Slovenia po raz kolejny przygotowaliśmy wydarzenie skierowane do tour-operatorów, agencji i biur podróży. Była to oficjalna prezentacja oferty turystycznej Słowenii w Polsce.  Jako agencja...

Nowi partnerzy – Fit&Sport Studio

Właściciele siłowni Fit&Sport Studio przyszli do nas z głowami pełnymi pomysłów. Celem ich inicjatywy było stworzenie siłowni, w której każdy będzie czuł się dobrze – zarówno dorośli, jak i dzieci. Dlatego oprócz miejsca do ćwiczeń i zajęć fitness powstała także...

Webinarium dla Słoweńskiej Organizacji Turystycznej

W dniu 10 czerwca w hotelu FourPoints Warsaw Mokotów Słoweńska Organizacja Turystyczna zorganizowała wydarzenie - webinarium poświęcone promocji oferty turystycznej Słowenii. Wydarzenie miało formułę hybrydową. W zaaranżowanym studio organizatorzy gościli m.in....

Najlepszy radiowy adres

W listopadzie mieliśmy ogromną przyjemność tworzyć oprawę graficzną dla nowo powstałego projektu - Radia 357, którego można posłuchać już dziś. Nowoczesna formuła połączona z duchem wyjątkowej tradycji - to główne założenia projektowe, jakie mieliśmy oddać budując...

Szepty Rzeki – słuchowisko

Już 12 grudnia br. o godz. 21:00 na antenie Programu I Polskiego Radia miała miejsce premiera słuchowiska Szepty Rzeki, którego inicjatorem i producentem jest nasza agencja. To pierwszy spektakl Teatru Polskiego Radia, którego akcja osadzona jest w całości w...

Wydarzenia hybrydowe

Bieżący rok stanowi wielkie wyzwanie dla całej branży związanej z organizacją wydarzeń. Jednak stwarza również nowe możliwości. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych klientów opracowaliśmy innowacyjną formułę wydarzeń hybrydowych i online.

Audyty stron www

W odpowiedzi na zapytania klientów postanowiliśmy wprowadzić do oferty działania związane z optymalizacją stron internetowych. Przeprowadzamy audyty oraz badania użyteczności stron i dajemy cenne wskazówki co zrobić, aby strony spełniały oczekiwania klientów, a co za...

FourPoints by Sheraton – obsługa hoteli

Od kilkunastu lat nasza agencja z sukcesem obsługuje hotele. Doświadczenie, jakie zbieramy od powstania agencji, czyli praktycznie od 2000 roku, sprawia, iż naszym klientom tego sektora nie tylko projekt czy druk materiałów, ale również know-how. Dlaczego tak ważna...

Gala Bydgoszczanie Stulecia

Dokładnie w setną rocznicę powrotu Bydgoszczy w granice państwa polskiego - 20 stycznia 2020 roku - mieliśmy zaszczyt zorganizować w Filharmonii Pomorskiej uroczystą galę upamiętniającą to wydarzenie.  To już kolejny duży event jaki zrealizowaliśmy w ostatnim...

Slovenian Workshop 2019 za nami

Słoweńska Organizacja Turystyczna "Feel Slovenia" - agencja rządowa, która promuje turystykę swojego kraju poza jego granicami po raz kolejny zleciła naszej agencji przygotowanie oficjalnej prezentacji oferty turystycznej Słowenii. Slovenian Workshop, bo tak...